Walk away

Stallet gick bara bra, Bettan var duktig. Jag och vanja red ut barbacka och tog det bara lugnt. Tråkigt nog så har Lovis fått någon beninflamation av något slag så hon kan inte rida gullan på några dagar, då det är därför Vanja rider henne. Det är ju inte så länge kvar tills vi slutar nu.. Jag har helst undvikt  att snacka om det i bloggen för jag blir så nere när jag tänker på det.. Jag har iallafall bara några riddagar kvar. känslan är obeskrivlig... men minnena jag har från stallet kommer aldrig någon kunna ta ifrån mig!  

Nu ska jag se OTH och imorgon kl 10 kommer jag och vanja befinna oss på ett stepmuskel pass på iksu! HARE!

STÖCKE PONNYFÖRENING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0