....

tjoo,
idag hade vi ingen skola:) Vi hade utvecklingssamtal istället, vilket fungerar helt OK för mig!

På utvecklingssamtalet:


Lärare: Men hanna, hur tycker du arbetsron är i klassen då?
Hanna(svarar snabbt): Den är jätte, jätte bra! Jag trivs jätte bra. Det är verkligen jätte tyst HELA tiden, och alla jobbar så bra då. Jag känner att jag kan tänka extra bra, nu när det är så tyst i klassrummet, och jaa... det är super bra arbetsro.
Läraren: jaha..............., jaa, det är väl inte riktigt var vi lärare tycker...............................................................!

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA PIIIIIINSAMT!;D


Efter jag varit där, så drog jag och Amanda till Hagaskolan och hälsade på några av hennes kompisar, var där i kanske en halvtimme och sen drog vi på stan ett tag. Jag köpte ett par leggings, men sofia har varit och stor handlat(vi delar på allt, och jag hjälper till och betalar henne, om det äör fina saker det vill säga=)!)
Sen kom vanja till stan. Vi tog halv3 bussen till stöcke, där jag fixade bettan inför tävlingen imorgon:)
Tävlingarna börjar vi 4 så det blir en skön sovmorgon, vilket var allt för längesen.

Imorgon blir det tävling och sen bär det av till H-fors till underbart folk!<3

HARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0