i don´t want to go away

Igår kväll blev det först till att käka på max med pappa:) mycket gött!
Sen osmart som jag är for jag hem med pappa och moppade in till stan nästa på direkten.. Jag och amanda möttes på stan kl 8typ, vi gick för att köpa biljetterna till "i rymden finns inga känslor"  Vi ställde oss i kön för att köpa biljetterna. Plötsligt säger amanda ba:
Hanna, du det är bara 5platser kvar..
Suck! Då gick vi ut kön och försökte lite stressat kolla om det fanns något annat vi kunde se. Det blev iallafall tusen gånger starkare................ på första raden.........................kul...........................!
Haha, nee, men hela stämningen höjdes ju när man var med nisse och amanda<3

När bion var slut så for amanda hem ochjag och nisse träffade klara och johanna som skulle gå på max, så jag och nisse hängde med dom lite och sen drog vi hem till mig:) Hha jag tror nog att Nisse var lite trött, han somnade nästan på direkten:Phehe. 

Jag och nisse blev imorse väckta av min störda syster.. dryg som fan var hon! Vi klev upp, fikade och såg på film. Sen drog nisse hem och jag drog till stallet. 
Vi skulle bara skritta idag så jag, challe och vanja for ut på en liten promis:)

syskon?:P

Nu ska jag göra ett försök till att plugga:)
HARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0