sunshine

tjenaa:)
Dagen började med att jag försov mig.. Ni vet när man snozar, vankar och precis när man ska gå upp så somnar man om.. Det här var den enda dag jag inte fick göra så.. Självklart så händer det idag....SUCK!
Jag vaknade iallafall kl fem över 9 då amanda smsade mig, och sen sista tidiga bussen gick 9..

Farmor den ängeln skjutsade mig till skolan så jag skulle hinna till matteprovet. Men våran cp-lärare hade tydligen bestämt sig för att vi inte behövde göra provet.. Ni fattar säkert inte riktigt varför jafg blir sur men de som göör denna diagnos/prov har 2chanser på sig att göra bra ifrånsig, medans vi som inte jhar gjort prover än bara får en chans.. JAG HATAR VÅRAN JÄVLA VIKARIE!!


Vi slutar kl 3 iallafall och då blir det till att gå förb vanja och sen fara till stallet. Det är ju sista gången för vanja och challe i stallet.. så ja, det kommer nog bli lite tårar. Jag slutar på söndag.
HARE!

Kommentarer
Postat av: tessan

grattis, du hann iaf till skolan, jag vaknade 11.44 och mitt prov började 11.. hoppet om livet..!

2010-10-27 @ 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0