feel it

hej, igår så var var det ju fredag. Jag hade ju min sköna 09.30till11.00- dag. Jag gick på stan med sofia ett tag tills 1 då jag tog bussen hem. Byte kläder och sen mot stallet. jag red lilla Bettan, hon var fin fast ändå inte:D Hon var väldigt pigg och posetiiv, men också okoncentrerad ppå upgiften och ganska stark och dragig i munnen... Jag gjorde då lite skänkelvikningar, öppna och sluta(gick inge bra..), bak- och framdelsvändningar, volter och halt.
Så passet gick väl sådär eftersom det kändes som om hon inte blev så mjuk och mindre spänd, menmen:)

På kvällen hjälpte jag och klara, nadja att sköta ett disco som hennes lillebror hade. Det var faktiskt superroligt, både att man mindes hur det var när man gick i 3:an, jag älskade discon iallafall:] haha, speciellt snöbollen..hahha!;D;D;D
Sen drog vi till klara och chillade och såg på idol. Vi kollade även in en tjej som sjunger GHAHAHAHAHAHAHAHAH jag höll/håller på att dööö!!!!(jag kan lägga ut den sen, någon gång)


Jag har jobbat för pappa idag, och nu blir det stallet:) och ikväll blir det en massa folk! HARE!


nadja, hanna, klara. Skolavslutningen 6:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0