update

Hej, dålig update pga stressig helg och mycket läxa.

Iallafall så gick det rigtigt bra på tävlingen med bettan! hhaa, jag måste bara nämna att Jag aldrig varit med om en häst som inte kan backa ut ur transporten! Hhaa, jag stor i typ 10min och tryckte och puttade utan att hästen rubbades! Stackare som inte förstod var jag ville.. Men tillslut så backade hon iallafall ut när vi breddade transproten, men det var inte lätt då heller.  Sen var vi ju lite sena då, så första intrycket av tävlingen blev väl kanske inte så bra. Väl på framhoppningen gick det väldigt bra trots att hon blev lite spänd och såå. Bettan var mest rädd för hästarna. Sötnosen! Hon hoppade till en gång så mycket att hon trampade sönder? eller iallafall trampade av sig skydden så vi tog av framskydden på henne. Men hon skötte sig gallant inne på banan, och vi gick nolla=)

Till stöcke, gjorde klart Bettan, Hem, duschade på 30sek, packade, moppe till vanja, lämna kläder, moppade till elin, hämta nessisär(stavning?), moppade till challe, in , halvt sminkade mig, moppade till stan för att jag inte skulle hinna med bussen annars(jag skulle lämna moppen hos challe), Ringde sofia fick veta att bussen inte gick kvart över 8 utan 10.., Sitta på stan och vänta i till tio, tog bussen till H-fors, var ute, hem och sova!! Hhaha det var min kväll från 7-3.

Vi sov till 2 på söndagen. Himlans så skönt! Jag och sofia såg på tv och åt sedan så for jag hem vid 7. Jag gick till challe för att hämta moppen, men blev kvar tills nästa dag:D vi såg på hästhoppningf och sen for jag hem för att plugga. 
Jag for in till stan igen för att käka på balder tacobufé (vanjas andra present):D mums! 
Hem till vanja ett tag och sen moppa hem.

Nu har jag pluggar och nu blire paradise hotel!

HARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0