the right way

tjeena:)
jag har lite bloggtorka.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Snart är det lov iallafall. Så himla skönt! Jag är så himla less pöå skolan nu asså. Jag kan tänka mig att jag inte är den enda som pluggar dagen innan? Det har jag alltid gjort, men nu har jag nästan helt slutat bry mig. Och sen på natten när jag ska sova så får jag dåligt samvete och blir stressad över att jag inte gjort allt än.. Sen har jag höga krav på mg, och lever då sällan upp till dem när jag inte pluggar.. sjukt drygt asså...

Men jag var duktig igår iallafall:) Då pluggade jag faktiskt nästan hela kvällen och fick riktigt mycket gjort:)

Ikväll blir det:

*Plugga matte
*städa rummet
*vara med tressan
*se på Ebba och Didrik
*gå och lägga mig tidigt

hejs!!


Kommentarer
Postat av: tessan

vi måste plugga matte som fan, har prov imorgon och kan noll

2010-10-26 @ 12:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0