tävling på G

Nu far jag snart iväg till stallet:) Det ska faktiskt bli riktigt kul att tävla idag. Dock skulle jag helst av allt annat på denna jord velat tävla måns min sista tävling, men Bettan är verkligen underbar att rida, så jag är säker på att om jag hade ridit Bettan en llängre tid, så hade jag fasnat för henne ock¨så!

Det är iallafall inomhus på hippo, jag ska hoppa en LC=80cm som ungponny, och tävlingarna börjar kl 4.

Nu ska jag packa det sista, HARE!


inomhus hippo första tävlingen jag tävlade måns.

önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: vanja

sv: haha ja :) men antingen måste jag få ditt lösen eller så fåru komma förbi här en sväng så fåru se hur de ser ut nu :)

2010-10-09 @ 16:47:58
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0