skolaskolaskola

förlåt alla läsare! men jag har helt enkelt inte haft tid för att ha bloggat förren idag..

Gårdagen spenderades hela kvällen och morgonen till spanskaprovet. Så det blev inge stall för mig då.
Ionsdags hade vi ett prov i samhällskunskap som inte kunnat gå värre.. vi lär ju se hur det slutar.
+ så har vi haft en massa inlämningar och läxor från alla håll. Nu har det lugnat sig för en dag och sen drar det gång igen-...sjukttrött man blir!

Idag så har jag varit i skolan, en sjuktnice dag faktiskt. Först spanska prov(inte s kul men skönt att få det bortgjort) sen styrka(bara roligt) sen lunch och sen "bio" med klassen på folketshus. Vi såg en dålig film med namnet precious, den har väl en bra mening men den är förmig bara äcklig..
Sen drog jag hem och sov lite eftersom jag gick och la mig igår vid 1 och gick upp för att plugga 5på morgonen.. såå jag var väl inte den piggaste idag.


Föresten så snöade det idag ju! vinter? haha njaa, det lär väl dröja ett tag, men sjukt drygt med slask..

NU: ONE TREE HILL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0