Just praying to a God that I don't believe in

Hej,
idag vaknade jag i soffan vid 7.. jag hade somnat framför tv på kvällen och var hur sliten som helst...jag gick iallafall upp, såg tessan som cyklade? och la mig i min underbart mjuka men kalla säng!
Mammsen väckte mg halv 10, då klev jag upp klädde på mig och drog till stallet för att se på danielsvensson träningarna. 

Jag for ut med Bettan på vägarna och bara ´red lugnt. Vi travade ganska myhcket för att mjuka upp hennes muskler, hon va ju rätt så stel. Men hon var bara duktig som var glad och tvekade nästan ingenting när det ändå var första gången jag red ut med henne själv:) dukiiflicka!

Ikväll blir det bio med amanda och kanske några fler? jag vet inte riktigt säkert men kl 9 ska vi se i rymden finns inga känslor. Jg har hört att den är bra, så det blir nog bara trevligt! Desutom så får ju jag äta godis på bion!!! det var ett tag sen nu:) 

HARE!

trailern:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0