every day

vilken mysig kväll!

dierkt då jag kom från skolan så stekte jag lite mat till mig själv. Åt den, och medans jag såg scrubs och halv sov så städade mamma mitt rum. (snelmama!)
Sen fick mamma främmande av någon bokklubb typ, och i samma veva kom tessan, så då pluggade vi matte, spelade sims och såg Ebba och Didrik. Gud var mysigt det är och vara med tessan! Och man märker verkligen hur man saknar henne när vi inte varit med varandra på ett tag.
Vi spelade även UNO med sofia och andré, alla spelade rättvist utom andré för haan bara fuskade!


FÖRESTEN!! alla som sett på facebook att jag har lunginflamation! ni kan andas ut:P jag har det inte! Jag antar att det är nisse eller någon som har drygat!

Nu ska jag iallafall läsa igenom lite matte igen och sen ska jag sova!
HARE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0