you give love a bad name

Tjena babes:)
Idag på morgonen så vi en råbra film, jag minns dock inte vad den hette, men den givk på tv iallafall:)
Sedan chillade vi lite bara och sen drog jag hem. Nu sitter jag här hemma och ska egentligen plugga, men ni vet ju hur det brukar bli..:]
kväll så ska jag ta och städa vårat föråd lite och rensa lite hästgrejor. Jag tänkte att jag skulle lägga ut lite grejor jag ville sälja här på bloggen innan jag la ut det på blocket. såå kanske om jag orkar så lägger jag ut lite saker jag vill ha bort:)

aja, nu är middagen klar, det blir tydligen ungsstekt potatis med kött och pepparsås och massvis med sallad! MUMS!

hoppas syster kommer hem idag, det var ett tag sedan jag såg henne.
HARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0