what a night

hahaha jaa, sorry, jag har inte hunnit uppdatera någe förren nu:P
Men ni överlever särker:)
I fredag så tränade jag ju, jag sprang fan i en timme på crosstrainern  Så jävla duktig jag är! Sen drog jag till challe, vi såg en bra film, sen hämtade sofia mig för att vi skulle tikll andré och se harrypotter. Sen drog vi hem.

I Igår, så vaknade jag ´gjodre iordning mig och sen for jag, sofia och andré och fotade oss på the studio:



Sen drog jag vidare tll emma som styrde hemma fest. Vi ett blrv det kaos som slutade med att vi blev på komna med att ha  gömt oss i ett rum.. haha, komiskt i alla tråkgheter. Sen stannade jag och emma hemma och städade huset, och snackade. Mysigt! Det var ett tag sen jag var med henne, saknar tc tiderna och vårnan dina klass! dock så trovas jag fakriskt i min nya klass också såå, jaa.
Iallafall så vaknade jag och emma ganska tidigt, vi såg på aristocats och t lite frulle, sen drog jag hem.

Nu ska jag putsa moppen, läsa och sen ska emma komma hit:) HARE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0