I know you can't stay, but I wish you would

Gårdagen spenderades med bla elin, fella och evelina.
Vi såg saw6 och sen gick in till stan vid halv 2, för att käka på max. Väl på max vare 100m lång kö, så vi gick på frasses där det var mindre kö, fast det tog längre tid.. Aja vi hade de inte tråkigt iallafall då det var 2stycken killar som var typ 23år tror jag.. som iallafall var as trevliga:) haha dock så var dom lite random, så när de bjöd med oss på efterfest så gick vi inte direkt dit om jag säger så:D
Sen drog vi hem och sov.

Imorse hämtade mamma mig vid 1, och då for vi direkt föratt städa påbygdegården. Halv 5 var vi klar och då åt vi pizza med några vänner. Super gött!
´
Nu sitter jag och mamma och ser på tv. Starke man hette den tydligen, men jag har inte riktigt sett så mycket, men den verkar lite sjuk.. ahaha:P

Imorgon börjar skolan och det känns sjukt drygt, men det kommer vara sjukt nice då vi är lediga på tisdag=)
Kanske blir en heldag med vanja och challe kanske? Vi har ju somsagt mycket att prata om!

Jag måste bara nämna att jag saknar min gamla klass till tusen!


Kommentarer
Postat av: vanjis

ska sova en massa pa tisdagen, sen bara chilla, lar inte ha sa mycket ork att hitta pa saker.. men jag ringer dig pa tisdagen :D

2010-11-07 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0