måssemåssemåssemåssemåssemåssemåsse!

Jag började tänka på måsse som om det var något ovanligt, men ändå, så kollade jag lite på videoklipp på våra ritter som sussi har lagt ut på youtube. Jag tänkte visa er några runder som jag varit våran bästsa runder för i år.

 
BÄSTA KÄNSLAN
Var på umetävlingarna på NM-helgen i år. Jag minndes att allt bara stämde! Vi kom inte rätt på allt, men vi hade hur bra samarbete som helst och de är en av de helger jag aldrig kommer att glömma!
Det var en LB och vi vann den klassen
.
+ att jag älskar alla sofias komentarer!


BÄST RESULTAT
Jag har nog 2st. Stöcke DM-helgen och Piteåtävlingarna.
I stöcke vann jag en LC+5, jag vann även cupen, jag kom 2:a i LB som var 1kvalet till DM, jag kom 5:a i LAn(dm)
Och vann där med DMet för C-ponny. LYCKA!

Seger i klassen och i horse-cupen

DM vinst



I piteå så kom vi tvåa i  första klassen som var en LC, den andra klassen var lagklassen En LB+5 och måssen nollade i båda faserna och det gav oss en förstaplats inviduellt och en andraplats med laget. Dagen därpå hoppade jag en LA sista omgången i ACBD.-cupen. Det var den roligaste omhoppning jag någonsin har hoppat:) Jag, sofie, challe och red hot chilipepper vare som var till omhoppning. ahaha jag minndes hur kul jag tycket at de var!!:D
Iallafall så kom jag 3:a inviduellt och kom 2:a i cupen:)


Bästa runda har jag nog inte.. eller den finns ej på någon fillm, men mitt minne av den bästa runda som jag har är nog min första MSV B. Det var elitlaget och allt jag minndes var att jag hade sånnt sjukt bra självförtroende just då, och jag minndes inte ett enda fel förutom på de sista hindret då jag fegade lite och tog tillbaka istället för att rida på. Bommen rullade sakta ner när vi hade gått imål.. typiskt, men jag var så himla nöjd, och om jag kanske ser rundan nu, så kanske jag ser den som en dålig runda så jag undviker nog det helst.:)

Aja nu ska jag nog gå till sängs. Imorgon väntar städning, pluggning och Klara! HARE!

Kommentarer
Postat av: lovis

bästa hanna!

2010-11-08 @ 21:31:42
URL: http://lloviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0