heythere!

Nu har jag både alfons och emma i mitt knät. Emma ligger och tvättar alfons, medans alfons inte är fullt så nöjd över det, men han är för lat för att flytta på sig... haha

Det är första adent och mamma har precis kommit hem ifrån stockholm. Hon har typ bara köpt julklappar så vi får inte se något..:( Jag, Sofia och André har lagat tacos och tänt ljus m.m ikväll ska hela familjen se på beck och äta popcorn! så himla gött!

Jag lägger in några bilder på våran fina pyramid som vi byggde på idrotten i fredags.


Med hela klassen gick det bra till en början..

Sen gick det bara utför.


HARE!

I was thinking about you.. and i realize that i don´t regret anything!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0