hejbloggen

Det gick bra på provet, och sen drog jag ner på stan för att kika på lite julisar. Nu vet jag precis vad jag ska ge till alla! Gud så skönt!! Dock så gick vi knappt nått, haha vi gick på ica och köpte naturgodis och sen satte vi oss och kollade på människor i en timme. haha, men det var mysigt ändå! Med sofia är allt kul!<3 (sofia i klassen asså)

På kvällen drog jag och mamma till vanja och umgicks lite där. Mamma skulle dit och dricka glögg och snacka då det var ett tag sedan mammorna dvs katarina, ulla, kristina träffades. Jag passade dåpå att följa med till min kära vän!


Helgen:
På fredag hade jag tänkt att vara med challe? (passar det charliii?) efter iksuträningen.
På lördag hade jag tänkt träna på mogonen, ta kort kl3 på the studio med sofia och andré, och sen på kvällen fest tror jag.
På söndag kanske om sofia vill gå på stan? eller/och bara chilla :)
Fullspäckad men rolig helg!

Jag har föresten kommit fram till att jag har vrickat min tumme lite på idrotten då vi körde volleyboll.. inte bra,:( men jag överlever nog:)

ihelgen kommer även adam hem(åhnej), så vanja kommer nog att dissa mig när vi ska träna..:( dumadam! hahah ne jag ba skoja:P adam är snäll=)

aja, nu ska jag läsa lite, sen ska jag sooova:) hare!

Jag på idrotten. ps jag tar bollen! hejdå bloggeeeeen!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja hannis! det går jättebra! :D ända haken är att jag ska upp o jobba kl 06.00 på lördagmorgon!



Men duu, jag vill kolla på märtishoppningen på freagkvällen!

2010-11-24 @ 13:03:39
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0