tack

gaaaalet asså!!
Jag fick världens ring och halsduk av challe och vanja! tacktacktacktacktacktacktack!!!!
Jag har länge velat ha snygga ringar, men jag har aldrig skaffat några, så underbar present! Och halsduken äroch föblir min favorit, färgen, tyget, längden! åååh<3

Jag missade min buss idag föresten, så jag gick på stan också en lite sväng. Jag var in på bikbok, men gick ganska snabbt ut därifrån igen.. Jag har noog aldrig känt mig så klumpig och osmidig!shit asså!

Inkasserade iallfall en till ring. Nivet en såndär vanlig svart avlång som alla har? en sån uallafall:)
Aja nu ska jag städa och sen dricka glögg med pepparkakor, nötter och russin men familjen. HARE!

moppen står fortfarande ute i snön.. stackarn!

Kommentarer
Postat av: tessan

det var jäävligt mkt folk på bikbok:O armbågade mig fram, folk trodde nu jag var gravt skadad

2010-11-19 @ 07:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0