I say

ursäkta mina älskade läsare, men mitt internet har varit urfunktion så jag har inte kunnat uppdaterat.

Jag måste bara säga att jag känner av bytet till sommartid jättemycket! Jag är jätte trött på kvällen, och faktiskt riktigt pigg på morgonen. menmen.Idag har jag varit på stan med mammii. Vi köpte lite presenter och när vi var klar så åt vi lunch på schmäck. mums! Sen for vi toll familjen melin och fikade lite och nu är jag hemma.

Igår så var jag i stallet för sista gången, eller inte för sista gången, men för sista gången som tävlingsryttare..
Men stöcke pf är en del av mig som alltid kommer finnas! Det har ju varit iprincip mitt allt i 7år nu. jag älskar det stället och alla människor innom denna förening! Denna fina tid kommer jag alltid att minnas<3

under denna tid har jag hunnit med att rida 6stycken underbara hästar och de alla har varit speciella på sitt egna lilla vis. Men de jag speciellt har fasnat för är faktiskt:

Queen!

Apan!

Måsse!

Nu ska jag kanske vara med tessan snart, jag ska bara fråga henne först, hehe. Men HARE BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0