istället för att läsa engelska:

Hittade detta testet hos vanja, tänkte att jag också skulle göra ett.:)


Visste du..

att jag vill ha – Bra betyg utan att plugga
att min senaste kyss - eeh, förra veckan tror jag hahha
att jag lyssnar mest på – olika
att jag pratar – lite, skrattar mycket
att jag inte gillar – att mamma är i stockholm, så jag måste städa huset
att kärlek är -  svårt
att jag gillar att – Flörta;)
att jag alltid kommer att – skratta
att sist jag grät var - jag minns faktiskt inte
att min mobiltelefon är – sämst! 
att när jag vaknar på morgonen - har jag  alfons under mina fötter(A)
att innan jag går och lägger mig – ställer jag 5 alarm 05.45, 06.00, 06.15, 06.30 och 06.45
att idag har jag – tränat 
att jag just nu tänker på - iksu
att i kväll ska jag – läsa engelska, och sova 
att i morgon kommer jag – träna, vara med challe, se på hoppträning
att jag hoppas - att mina önskningar går i uppfyllelse

Har du:

Någon som förstår dig? Vanja, challe
Någon som du saknar? challe just nu
Någon som du hatar? Jag hatar ingen
Vem kramade dig senast? sofia
Vem pussade dig senast? en pojke
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? pappa
Vem var hemma hos dig senast? Nadja
Vem var du hemma hos senast? Vanja 
Har du några kärleksproblem? jaao
Har du pratat med någon idag? jomenvisst
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? hah jaa=)

Jag:
Är singel? Ja
Svär ofta? Det beror väl på vem man jämför med, men nej det tycker jag inte, bara ibland.
Sjunger i duschen? Om en låt fasnat, men annars ej. 
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej
Skrattar åt dina egna skämt? absolut, varför inte när dom är roliga liksom?
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja, jag tror det.

Har du:

piercingar? Nej
Syskon? Sofia
Jobb? Ibland, städa på byggdegården uknow
För många vänner? Kan man ens ha det? 
Rymt hemifrån? varit jävligt nära.
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? vet inte riktigt
Gjort något olagligt? eeh? njaaaaaaaaaaaa.. fasttagen som 6-åring körnades på en skoter, med en person sitta´nde bakom mig och en person som tolkar på skidor är väl inte så olagligt enligt mig..:)
Somnat i skolan? japp, senast idag.
brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? ja
Sett en fallande stjärna och önskat? absolut
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? ja
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? kär vet jag väl inte, men jag har gillat någon riktigt mycket, men inte sagt något... dåligt av mig jag vet, men jag är tyvärr en lite fegis.
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? haha naae rfmär väl inte riktigt någon festival i mina ögon
Haft ett förhållande i under en månad?  ja
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? Helgen
Ska du göra i helgen? träna, kompisar, och chilla
Har du för kläder på dig? mjukisdress
Gjorde du igår?
Ska du göra i sommar? sola, bada, vänner, festivaler m.m.m.m.m.
Åt du senast? en lussebulle
Har du för mobil? en gaaaammal sonyericsson mobil
Vad köpte du senast? mjukisdress, shorts, T-skirt, väska

vanjaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0