still broken

Nu har jag tagit foton på hästgrejorna, så nu äre bara att jag lägga ut dem så småningom..
Efter skolan gick jag hem till vanja och hämtade lite saker och fick skjuts in till stan då de ändå skulle och handla. Jag tog 10över4an hem. Åt mat, firade sofia, fotade, skrev en inlämning, och ingemer..:P nu är klockan halv 2 och jag får fortfarande sova lika lite som alltid trots min sovmorgon...:( Men det ska väl gå ändå.

Imorgon blir det skola, sen halv 5 blir det USM med challe, då vi ska köra stepmuskel och sen kanske lite gym?
Sen hade jag och vanja tänkt att fara och kolla på stöckes första inomhusträninar, mycket kul!

Ihelgen har jag stall grej också. Jag ska sköta morgonfixandet då sussi och mona är borta, och jessica och carro är i strömsholm, och ölovis har brytit armen och malou är borta.. haha. men det ska nog gå bra:)

aja, nu ska jag sova i min ljuvliga säng! GONATT!

syster 19bast! GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0