memories don´t disappear

=)  ([email protected]) om game over:
Jaha okej, men vilken storlek är dom? :)

svar: john whitakerhjälmen är det stl 56. På säkerhetsvästen stl 38 tror jag, dock är säkerhetsvästen lite trasig på insidan, då 2stycken kuddar ramlat ut, men det syns ej på utsidan + att min mamma har skrivit namn i den.






Nu är klockan 23.01 och jag har 60sidor kvar att läsa i min engelskabok tills imorgon:) taggatagga! men jag kan matten iallafall:]



Du är inte ensam med att käslorna väcks av gamla fina underbara minnen med de älskade!

Första bilden någonsin på mig och måns. Jag hade precis fått honom som min tävlingshäst. Älskade måns!

Kommentarer
Postat av: vanja

haha shit, jag red kakan den där dagen!! Sjukt länge sen!

2010-11-17 @ 13:27:09
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: =)

Vad ska du ha för hjälmen då?:)

2010-11-25 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0