Just a dream

tjenareee! sorry hannes för att jag ej uppdaterat, men pengarna rullar in och igår inkasserade jag 800spänn + 2 julklappar=) enar kvar som jag i´nte vet vad jag ska köpa, men det blir väl en yxa eller nått hahah:P

det var sjukt tungt att stiga upp idag, speciellt när det var -20grader och bussen var sen...
Nyss var jag och biffade på gymmet med hannes! himlans vad vi är biff nu asså!

Nu ska jag återgå till plugget då jag ska göra ett prov som jag ej gjort idag på omprovstiden, så det blir en lång dag idag.. MEN jag fick ju MVG på styrka provet, så jag överlever nog:P haha

HARE BRA FÖR NU SKA JAG OCH HANNES STEKA LITEEE!


STEEEEK!

Kommentarer
Postat av: tessan

men böög vad du är duktig då

2010-11-22 @ 11:24:57
URL: http://thelun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0