inte ens en bra början..

tjobreee, sitter på lektion.
Igår blev det nästan bara plugg och idrott:) Vi hade ju iksu dag=träna på iksu hela dan:)
Sen så har jag ju äntligen fått träffa vanja och challe(L) mys, med prat, bilder och så harjag varit/är avundsjuk på dem eftersom de bara köpt saker som jag själv vill ha... Men jag är sjukt nyfiken vad jag ska få, då vanja påpekade att jag skulle få nått!(A)

Iallafall så blir det plugg idag, då vi ska lämna in en uppgift imorgon, men tur är den inte så stor.
Vi hade ett prov idag, vilket faktiskt kändes ganska bra:)

I HELGEN KOMMER BILDER PÅ SAKER JAG VILL SÄLJA; SÅ HÅLL ÖGONEN ÖPPNA!!!!

Jag vill ha sommar med båt igen!!
HARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0