IKSU

yoo !
Jaa, jag har inte gjort så mycket ihelgen.
I fredags så for jag och vanja och skaffade oss ett gymkort på iksu. ÄNTLIGEN! Tränade och sen drog vi hem trött och helt slut. Vi somnade typ halv 11. Vaknade även halv 11 och drog vid 1 iväg till iksu igen. körde lite crosstrainer och stretchade lääänge! sköönt!
Duchade och väntade en evighet på sofia, som förövrigt trodde att jag var en väska och körde iväg utan mig med en öppen dörr på vägen och mötten en bil.... duktig tjej!
Sen ikväll var jag med nadja och bara chillade framför en film.
Nu ska jag se paradise hotel med andre och imorgon blir det till att hjälpa mamma på byggdegården med fikaserveringen. Hare!

hanna &vanja hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0