i´m still holding

Rätt så skön dag, börjar kl 1, har svenska, har prov, sen slutar vi:) haha älskar mitt liv förtillfället:) jag har inte än bestämt mig för om jag ska fara och träna idag, eftersom jag ska träna imorgon på iksu, torsdag på simhallen med amanda(vi fick gratisbilljettwer som går ut snart), på frdag på iksu och även lördag... det blir nog lite mycket.
Jag bestämde mig just för att gå på stan och leta lite julklappar istället haha:P

önska mig lyckatill på provet! hahah HARE!

TESSAN! kom när du vill, du är alltid välkommen, men lussebullarna blev inte så goda ba så du vet.:]


Kommentarer
Postat av: tessan

har du kort på iksu nu? :D

kommer kanske förbi imorrn eller så ;) måste ju smaka dina bullar

2010-11-24 @ 14:56:04
URL: http://thelun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0