hihii

JAG HAR TAPPAT BORT MIN MOBIL FÖR TILLFÄLLET SÅ NI KAN EJ NÅ MIG!!

Uppdate: nu jag har hitttat den:]


jag är jämt så trött nu efter skolan!! I bussen påväg hem somnar jag oftast och vaknar av först i stöcksjö och sen vid min hållplats. Så jag brukar oftast ha turen att någon har tryckt på stop-knappen och när alla typ har gått ut s¨å brukar jag ipanik slänga mig ut, och ha turen att hinna av innan den åker med mig till nästa hållplats!! ojojoj..

Idag så har jag slutar råååtidigt. Jag slutade typ 09.50 men visste inte att jag slutat förrsen halv 12typ. Kl 12 så var jag på iksu, även idag fans det bara typ golf på pass-fronten, så det blev att springa lite istället. Jag har dock märkt att när jag springer på springbandet så får jag jälkigt ont i mina tår... ajajaj:(

For på stan ett tag och tog tio över 4bussen hem.
Nu är jag hemma och sitter framför datorn som vanligt(A) Snart ska jag läsa, och sen ska jag baka julmuffins:D hihi HARE!

Jag vet inte om jag la ut dessa bilder, men dethär är iallafall pappa och mamma på halloween:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0