foto

Jag läste 10sidor i boken sen somnade jag..:P hahha läraren vart dock lite sur, eftersom vi haft det i läxa i 2veckor typ och jag skyllde på att jag var sjuk(A)ahhahah

Idag blir det först skola, kl halv 3 ska jag gå ifrån min samhällslektion för att kunna ta finfina kort tillsammans med challe och vanja i en studio. Det blir nog himla nice!

Ikväll tror jag att jag ska vara antingen nångon/båda av dessa tjejor eller med elin.
HARE!

Sist vare jaag och sofia som tog foto av en fotograf, men nu blire med mina 2bästa<3


Kommentarer
Postat av: vanja

det kommer ta 3-4 timmar att fotas så dom sa att vi skulle försöka äta lite innan eller ta med en frukt eller ngt. jag kan ju kanske göra nå mackor åt dig eller ngt om du vill :)

2010-11-17 @ 13:28:40
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0