du sviker mig alltid

Mitt internet fungerar fortfarande inte som det ska och vi lär väl se om det fortsätter såhär.
Igår var jag på stan med tessan, vi åt lunch på kinaresturang med tessans pojkvän johan och hans kompis fredrik som föresten inte hade en nådigt snygg bil!!! Den vill jag ha!
Sen for vi hem till mig och såg på film resten av kvälllen, och sen for tessan hem.

Imorse vaknade jag tidigt, försökte somna om, kikade på klockan och inasåg då att det inte riktigt var morgon längre... Kl 3steg jag upp och satte på pirates of the caribbean. Nu sitter jag och tråkar som vanligt..
Någon som vill vara med stackars mig kan ju slå en signal: 076-8466414 HARE!

Föresten så drar jag och tessan en fet diss till de stora, feta, fula, hemska, och håriga mössorna!! INTE SNYGGT ASSÅ!

(vi blev bara tvugna att testa några hehe + att jag la undan de jag hade på mig på den sista bilden. Jag kan lova att tjejen som stod i kassan blev liiiite misstänksam.. hahahahahha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0