alright

Drygt som fan att vi har sutat med att sluta tidigt på fredagar..:( nu slutar vi halv 4 istället för halv 2...
Men iallafal så sitter vi nu på svenskan och ser film. Detr är typ en triller ooohhläskigt!!:P nice! Tur jag har mina älglar att hålla händerna med:P(sofia, amanda för dom som inte visste!)hahahaha
Jag har typ gått och blivit lite småförkyld. Astma, snorig, lite hosta.. men tur det är helg idag iallafall=)

Tagga till att träna nu:) Men jag kanske inte kör på som vanligt, för då får jag väl en hjärtattack :Dhahahah
HARE!

Kommentarer
Postat av: vanja

men du får ringa mig eller bara komma förbi mig när ni tränat klart, har du snackat med någon hur vi ska ta oss ut till hippo ikv? :) jag pratade med lovis hon skulle kanske dit och kika :)

2010-11-12 @ 10:49:49
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: vanja

sv: haha okej för hon visste typ inte att vi ville åka med henne när jag snackade me henne. Ja det löser sig nog, mammsen kan nog skjutsa ut annars :)

2010-11-12 @ 14:44:05
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0