all the beautiful times

jag, vanja och challe var ju på the studio och fotade oss idag. Tog ett tag, men det var bara roligt.
Tjejen som fotade oss hade typ bråttom eller nått för du han ju knappt andas!:P
Iallafall få fick jag 2stycken bilder av mammsen, snäll som hon är(L)  Det blev typ 550spänn så det var ju gaaaanska så dyrt. Challe hade tyvärr inge pengar så hon köpte ingen, synd för hon vart super fin på de bilden hon valde ut!

Iallafall så bjuder jag på bilden på mig och gruppbilden på mig,vanja&challe.



 
Nu blire till att vara med vanja, och sooovaaahär! hare babes!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

SNYGGING HANNA! :D

2010-11-17 @ 19:41:35
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0