all this time goes by, still no reason why

jagvet.. dålig uppdatering, men det har typinte hänt något det sista dagarna..
igår var jag i stallet och sen med vanja. Vi såg på film och åt en supergod paj made by hannavanja. Vi såg först något film som jag inte kom ihåg namnet på, den var helt OK. Sen fick jag äntligen se avatar. det var superbra enligt mig, vilken faantasi den som gjort filmen måsta ha haft! På slutet av filmen fick jag inge svar när jag babblade på om filmen hur bra den var, och varför han gjorde så, och hur modig alla var m.m jag tittade då på vanja och insåg att hon nog sovit ett bra tag, haha :] Jag var inte alls trött så jag satte igång en till film, the ugly truth vilket jag har sett tidigare men jag tycker den är jätte bra.
i stallet idag så red jag vanja och jessica ut till sandvägarna och chillade runt, måns var duktigast som gick först! haha, men ni skulle ha sett nils när han hoppade över sprickan.. han var inte nådigt högt över!

Midsommarafton spenderas i ö-vik tillsammans med familj, vänner och vanja :) jag vet inte riktigt vad om kommer hända där borta men jag och vanja har snackat och vi har en reserv plan att fara in till centrum med kanske en moppe? om det blir tråkigt asså. Vi ska även badat om allt går enligt planerna. ;)
Vi kommer väl hem på lördag eftermiddagen eller något, så jag tror det blir att fara och rida på direkten då.
Nu ska jag väl sitta lite till på datorn eftersom det var väldigt längesedan.. :D

CHALLE OCH CARRO LYCKATILL I TIMRÅ!!!
hare!

sommarbild på pappsen!

Snart stöcketävlingarna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0