Photographs and memories

sjukt less...... blääääää! jag är ju inte van vid bloggens funktioner och just nu skrev jag värsta lång inlägget och glömde bort att spara.... X( Aja, jag klagar så sommarlovet som inte är något SOMMARlov, men det är ju iallafall ett lov, tackochlov! :D I helgen ska vi till Piteå och tävlar, och jag har höga förväntningar på vädret. På piteåtävlingarna brukar det alltid vara fint väder(peppar peppar)


Jag tror jag ska tävla LC,LB,LB,LA men varken jag eller mamma har någon koll så det blir väl att kolla upp det :)
För er som inte vet är det div1 omg 2 då och omgång 1 vann ju stöckelaget, så vi hoppas på att även denna omgången kommer gå asbra! Laget består av Jag-måsse, challe-diesel, rebecka-kossan och vanja-gullan(bea?) men laget kan ändras. Hoppas det kommer bli en superhelg. Förra året jag tävlade där med måns så gick det jätte bra, jag minns att jag kom 3:a i en LA, och 5 i en LA och sen kom jag 2 i energikuppen(LA) :) Det var riktigt varmt, man kokade när man kom ut från banan efter att man hoppat. Tänkte hoppa i sängen snart, är sjukt trött.

Laget:


Piteå förra året:




2:a i energikupen


Go´natt!


Kommentarer
Postat av: charlotte

så roligt att du också har skaffat dig en liten bloggis ;)



jag läste på yr.no att det inte ska vara så bra väder i Piteå på tävlingarna... :( :( :( :(

2010-06-14 @ 12:43:59
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0