trött..

Har just vaknat av en lång natt...pga elin och hampus,....! Helvete så trött jag är, de somnade inte förens halv 10 på mogonen och det enda de gjorde under natten var att jävlas med mig som ville sova! jag vill bara spy på dom asså...
Jag ska berätta om gårdagen iallafall. Jag och Elin for till Hörnefors med moppe som tog typ 1timme och var med Nisse/daniel. Vi såg på två riktigt bra filmer. När vi skulle hem så regnade det typ och vi var väl inte så taggade på att just köra moppe hem i regn, speciellt inte när vi ser en älg en bit bort från vägen. haha, jag och elin höll gasen i botten även vid 30skylten.. haha :D
När vi kom hem dyngsura lagade vi mat och sen kom Hampus vid typ kvart i 2 eller något, och resten vet ni.

nu ska jag fara och vara med vanja och sanna, HARE!
Bilden är snygg som fan haha! Jag var ljus brun i håret där, det var väl 1år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0