Tjo

YEAH! nu har jag skaffat mig en blogg. =) TACK VANJA!
Ja, den här bloggen kommer väl att handla mycket om mig, mina super sköna kompisar och mitt intresse ridning.
Jaa, jag antar att de flesta som läser och hittar denna blogg vet vem jag är, så jag tänker inte gå in på detaljer om allt utan jag börjar skriva om min dag på direkten =)
Idag så vaknade jag kring 11 av alarmet på min mobil. Kämpade upp ur sängen för att kunna fara till stallet, då träningen började kl 13.00. Vi skulle träna omhoppningar, och det gick verkligen super! Måsse var as fin och lyssnade jätte bra på mina hjälper.
Vanja väntade tills jag gjort klart måns och då for vi hem till mig fikade och hämtade mina kläder mm.
vi drog och hämtade min moppe hos Elin och sen for vi vidare till vanja. vi har ätit middag, och jordgubbar-MUMS! Nu ska vi se en film och sen blir det sängen.
Vinterbild, jag vet men jag sitter just nu på vanjas dator ju.
En vinterbild jag vet, men jag sitter ju på vanjas dator. HARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0