SOLA

idag vaknade jag kl halv 11 och gick ut till solen och solade i en timme. Det har jag länktat till att göra men jag har aldrig klivit upp i tid då väl solen lyser, men idag tog jag tag i det! :D Jag åt frukost och sen gick jag från min farmor med emma ner till stugan däre även farmor och mamma var. Stekte lite till i solen, sen for vi på loppis. mamma köpte lite grejor till stugan och hemmet, själv hittade jag ingenting..

Nu ska jag väl snacka med lite folk och höra var de blir ikväll, jag var rätt så sugen på att grilla eller något men vi får väl se:) HARE!




Kommentarer
Postat av: lovis

du är så himla fin hanna!

2010-06-30 @ 00:36:54
URL: http://lloviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0