nu taggar vi till!

Nu har jag packat nästan allt till måns och nästan allt till mig, det är bara smågrejor kvar. 
Imorgon ska jag fara till stallet kl8 så det blir väl att stiga upp kl7 för att packa det sista.
Vi far som sagt typ halv 10 fråån stallet och sen kommer vi hem någongång kanske kring 7kanske på söndag eller något? det här blir väl sista inlägget för helgen tror jag, men jag ska försöka uppdatera om kanske challe tar med sin dator? :)

nu ska jag väl se på TV och sen väntar sängen<3



Kommentarer
Postat av: jfrritZzz

WEHOO vad trevligt att du skaffat en blogg :) (: jag kommer vara en trogen läsare 8)

2010-06-18 @ 22:28:09
Postat av: charlotte

hihi den övre bilden är från lycksele! :]

2010-06-20 @ 21:00:24
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0