MÅSSE

idag har jag varit i stalle från halv 11 till 6... jag har solat, målar, ridit, byggt bana, fotat, ätit melon och småsaker.
Måns var superfin idag. Jag red markarbete och jobbade skänkelvikninga, öppna, sluta, volter, bommar, galoppombyten.
Bommarna var mest till för bus på slutet då jag och challe körde "omhoppnings svängar" på dem.
Måns och diesel var busiga som fan och tyckte det var superkul!

Juste det har jag inte sagt, att det är stöcketävlingar i helgen och jag ska hoppa LC på lördagen och LB på söndagen:) Det blir nog super:)

ni ska få se bilderna när jag har fått dem av challe men jag bju på en:

FINVA?

sen ska ni få se filmerna från piteå:)
LC 2:a

LB+5 vinst

HARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0