hej

ifredags for vi kring halv 12 till ö-vik efter att ha häntat upp vanja. på dagen var det väl lite lamt, men på kvällen blev det roligare, dock fans det inte så mycket att göra där,men vi spelade spel,och såg på film m.m
på kvällen fick vi sova i en bagarstuga vilket var väldigt mysigt! en sån stuga vill jag ha! mamma? pappa?snälla!
iallafall när vi gick dit för att sova pratade vi ett tag och lyckades tillsist somna när klockan var typ 5.

nästa dag vaknade vi kl 12, åt frulle och vi fick då höra att vi skulle stanna en till dag.
vi åkte vattenskoter och ring efter vattenskotern vilket var väldigt uppskattat från min sida.
Kvällen var väl inte en höjdare då vi var trött på att spela wii, så vi somande väldigt tidigt.

idag åkte vi hemmåt vid typ halv 12, jag och vanja kom då försent till lektionen, så carro fick rida lille måsse:) såg bara bra ut! Jag och vanja skrittade ut på doris och bea eftersom bea tyvärr är halt pga ett sår på benet, men det såg tydligen mycket bättre ut idag och hon haltade typ ingenting. Doris var fet som en kossa, men rågullig!
Målade lite hinder innan jag for hem. Måste säga att det kommer bli väldigt fina hinder i år!

Jag bjuder på några bilder från i helgen:










Kommentarer
Postat av: charlotte

åh va mysigt och roligt det ser ut som att ni har haft det!

2010-06-27 @ 19:42:58
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: vanja

de va rå mysigt!! Kolla mina ögon på tandborste bilden (gillar skelningen) ;D

2010-06-27 @ 21:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0