gaaalet!

månsärbästmånsärbästmånsärbästmånsärbästmånsärbäst!
helt sjukt vilken bra helg! Jag tävlade 3 klasser och fick 5 rosetter (lärt mig hur man stavar/säger nu tack susanne hiihi)   2:a, 1:a, 2:a(laget), 3:a och 2:a(totalt ACBD)

Lördag: Jag tävlade en L:C, måns var jätte duktig och pga av tabben på slutet så kom vi 2:a då sista ekipaget slog oss.. I L:B+5 tävlade ju jag med i laget jag gick nolla:) och totalt slutade vi på 4fel med laget och med det kom vi 2:a. Dock ligger vi på delad första plats med ett annat lag, sådet sög ju, men då blir det en spännande avslutning!Eftersom att laget inte kom till omhoppning så fick jag tävla inviduellt och sattsade mer på galoppen än på svängarna, vilket gav en första plasering :) Måsse den "segisen" slog 2:an med 5 sek haha! 

Söndag: jag tävlade jag en L:A Jaag red kasst och måns var bäst! jag la han typ nära helatiden och fick aldrig något flyt bara,men duktig som han är så hoppade han iväg vissa gånger så jag sa till honom.  Han räddade typ mig hela banan och vi kom till omhoppning. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde första språnget men det blev inte bra iallafall.. sen släppte jag bara allt och red bra :) haha svårt att förklara men ni hästmänniskor förstår nog:)
måns sprang snabbt som blixten och vi blev 3:a inviduellt och blev totalt 2:a i ACBD-cupen! 
Jag är supernöjd. Måns har varit super hela helgen, pigg och glad!

Nu ska jag och sofia hyra en skräckis och imorgon blir det nog en syster dag.
Bilder från ihelgen kommer snart, medans får ni en bild från stöcketävlingarna förraåret.


Kommentarer
Postat av: PERNILLA

GRATTIS HANNA :) NI ÄR BÄST... PUSSA PÅ MÅSSE!!

2010-06-21 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0