do you remember me

Halloj
jag och vanja vaknade upp kl kvart i 12 av att challe ringde på vanjas mobil, och efter det kunde jag inte somna om. Hahha, då väkte jag typ vanja, och sen gick vi ner och åt frulle :D
Vi tankade och han bli lite ovänner pågrundav missförstånd, men det löser sig alltid lika snabbt och när vi var i stallet ¨så var vi vänner igen! Det gick inte så bra att rida idag. Måns var duktig till en början, men när jag skulle göra galoppombyten på rakt spår gick det sämre. Eftersom det var på slutet av passet så hade han hunnit blivit trött och han bara sköt ut rumpan hela tiden....,men han är den bästa iallafall :)
I morgon ska jag och elin till hörnefors, om det blir som planerat. Där ska vi träffa en massa folk och ha super kul! Men allt är ju inte planerat såå vi får väl se hur det blir i slutändan.

Hejs!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0