"Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat"

jaa, idag klev jag upp kl 7.30 och for till stugan och solade! jag försöker ju allafall, men det verkar inte bli så stor skillnad..
Iallafall så skulle jag ju måla(sommarjobb) och det började jag med kanske halv 10 och jag höll på till kanske 12. Jag målade typ kanske 7 brädor max och resten av tiden försökte jag i panik torka upp all färg som jag spilde på pappas fina bro..opss! Hah, sen for jag till stallet och red måsseälsklingen. som vanligt tävlingsrundan före tävling och denna gång följde challe på määärta och elin på queen med.
Badade måns när vanja, lovis och challe red ut. fixade finliret på måsse och sen var jag klar.
Innan jag for hem så blev det VATTENKRIG!! Först blev mobboffret lovis utsatt, sen bestämde jag och challe att ha en pakt mot vanja och lovis, hhehe sötvanja som fortfarande trodde att det var alla på lovis, blev ju dyngsur när vi tömde våra hinkar över henne istället:)
När det slutligen slutade så for jag hem, duschade ensnabbis och for till stugan igen. stugan blir verkligen superfin asså! före och efterbilderna kommer ju säga mycket om hur vi men mest pappa lägger/lagt ner jobb på denna hobby.¨

Nu har jag kommit hem och ska väl packa lite inför tävlingarna imorgon :)

Såg på challes blogg att mina bästa har tagit kort på varandra. Jag är så glad att jag har er tjejor!

Bilder från stugan:







HARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0