`

jag har inte varit hemma så mycket och det är derför jag typ aldrig har uppdaterat.
Jag har varit med challe typ hela helgen, hon for precis hem. I går var det träning för sussie, och det var verkligen den sorts träningen jag behövde! mycket volter, minskningar och att öka i både trav och galopp och sen på slutet så låg vi en och en på en 8 och i mitten stod en liten oxer. superträning, sen gick det väl inte superbra, men det behövs tränas på!
I lördags fyllde mamsen 47år. hon börjar ju bli gammal nu ju! Det var först tänkt attvi skulle fara till hörnesand på gatufesten och stanna tills måndag, men eftersom det skulle bli så mycket resande om vi ska till ulvön nästa helg.
Jag vet inte om jag ska fara, men vi får se.. :)

nu ska jag klä på mig kläder och göra mig i ordning, för vi ska till min morbror och äta middag. rolf är bäst på att laga mat, det blir alltid 3-rätters när vi kommer dit! :D underbart!!!
HARE!

morbröderna <--- rolf och tage--->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0