i´ts a beautiful day

underbaraunderbaraunderbara dag!! asså det finns inga ord som kan beskriva känslan jag har nu när jag rider måns! mitt självförtroende är på topp och jag blir så jävla glad av att se filmerna då jag hoppar måns! 

DS träningen gick hur bra som helst! det var banträning som gällde idag. först hade vi genomgång, jag måste bara tillägga att  jag älskar hans genomgångar för han förklarar verkligen varför vi ska göra det vi nu ska göra och varför man gör det. Man lär sig alltid något nytt. sen började vi att travhoppa lite, och sen så blev det en bana:)
första banan låg väl på LC-LB någoting, och jag tyckte det kändes bra föruton att han inte riktigt svarade för skänkeln, men när vi sen hoppade banan på 1m så gick det superbra! han lyssnade jättebra, dock kunde jag h varit lite lugnare. ni kommer få se bilder, när jag fått dem av challe:)  

Nu kom just klara och vi har massor att prata om sååå.. HARE!

<--- hanna och älsklings klara --->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0