I´m never growing up

idag var det ju somsagt daniel svensson träning och måns gick super! det var en massa övningar som var väldigt nyttiga, tex travbommar, bommarframför hindret, volt med hinder på mitten av volten, hoppa sett, linjer m.m. Man märker verkligen att det är nyttiga övningar som man alltid behöver nöta. idag var det ganska mycket markarbete och lydnad, och imorgon så tror jag nog att dett blir att träna bana och så :)
vi får väl se hur det går:)

jag vet inte om ni förstått det än, men min mamma och pappa bor just nu under deras semester i våran stuga. Det är ungeför en halv mil till stugan från vårat hus, så det är ju inte så långt. Det dumma med det är ju att det blir super jobbigt att fara dit ner helatiden och äta, för det finns inge mat hemma. Men det är väl något jag får leva med ett tag till. ja, men nu ska jag klä på mig kläder och sen böär det av mot maten! HARE!


i stugan med emma

(i förra inlägget så vet jag inte riktigt vilken tid det var, så jag har säkert skrivit fel år på video-klippen! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0