challe18år

jag vet, dåliguppdatering, men jag har ju vart hos challe typ hela helgen ju:)
jaa, i lördags så hade ju challe party hemma hos sig, vilket var väldigt kul! mycket trevligt folk. jag sov hos vanja den natten. På söndagsmorgon klev vi upp och moppade till stallet, det var då hoppträning. vi fick hoppa en bana som låg på 90cm kanske. det märktes på måns att han hade fått ett litet lov, men han gick endå bra:) sen när vi hade hoppat banan en gång så skulle vi byta hästar mellan varandra:) det var mycket roligt, jag fick rida diesel och det gick väl helt ok. det är väldigt nyttigt att byta hästar ibland då man märker sina svagheter bättre på den hästen man inte är van vid att rida.
efter träningen så for jag hem med vanja till mig och duschade och drog sedan till challe för att fika födelsedagsfika. jag stannade kvar hos challe när alla drog. Efter ett tag med datorn så gick vi ut och gick i 3timmar. Det var verkligen undrebart skönt att få prata av sig lite, och speciellt med någon som man vet, inte kommer gå och prata med andra om vad man snackat om:)
jag sov hos challe och idag så har vi varit på bettan med vanja, sanna, challe, sofie och erika ! mycket häligt, dock lite kalt:S

nu ska jag göra grejen och sen dra ner till stugan och äta och jobba. HARE!

mycket god mat bjöds det på!

jessica och jag

18-åringen och 17-åringen:P:P

+sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0