utmanad

Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg 
och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja fyra nya bloggare och göra 
en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar
åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen 
blogg för mer information.




6 saker ni inte visste om mig...

- jag la pussel med myror när jag var liten

- jag åkte fast för att ha kört snöskoter som 6-åring

- jag ramlade i på en båt när jag ville ha kakor och fick åka in på sjukhus för att limma i huvudet när jag var...kanske 5år? 

- jag kan nästa aldrig sitta still när jag sitter(måste alltid röra på foten eller nått)

- jag får ingen månadspeng(endast "pengar när jag behöver" )

- jag säger skoja i nästan varje mening jag säger.


Utmanade:
emma
elin
nisse
elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0