I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like.

tjooo!! denna dag har varit bra :D
jag har idag solat och blivit brunare, jag har gått på stan med challe och vanja och köpt en tröja för 50spen på gina och en balsaminpakning då mitt hår typ inte finns längre för att det är så slitet sen blekningen och misshandeln med mössan:S och sen så har jag okså umgåtts med familjen:)

det enda dåliga med denna dagen har väl varit att jag fick typ så ont i min fot på slutet av stangåendet att jag typ började grina!! haha, satan vad det kan göra ont asså.. men det får man väl leva med ett tag nudå. ni ska få se lite bilder på håret, foten och tröjan :)



foten:(


håret.


tröjan:)
HARE!


Kommentarer
Postat av: lovis

din fot ser inte ut att må så bra:(..

men håret vart ju jättebra!:)

2010-07-16 @ 12:28:09
URL: http://lloviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0