Livet är en gåta, du är gåtans svar

tjo:) idag så hade jag och vanja stallgrejset:) jag var där halv 9 typ pga min dumma moppe som inte vill starta... fixade stallet och red ut barbacka mot badplatsen. De har röjt bort rååmycket skog så jag och vanja höll inte på att hitta, men när vi väl hittade så ville inte hästarna sammarbeta med oss.. det slutade med att vi vandrade hemmåt utan blöta kläder.. haha, det kansek blir vattenhålan vid sandvägarna istället, det är mycket mer öppet och fint och där gilar måns att "bada". Måns gillar inte riktigt badplatsen, och det tror jag han aldrig har gjort, om jag nu minns rätt? Det är ju väldigt trång nergång och pinnar och kvistar ivägen, nej inte måns grej!

När vi var klara i stallet for vi hem till mig och fikade mackor och slingade mitt hår. Med mycket problem, så fick jag tillslut ljusare hår. det blev väldigt ljust, men faktiskt inte så faligt, dock så for inte utväxten bort lika mycket som jag hoppats på, men lite iallafall:)
Jag har käkat middag ner i stugan och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag funderar på att ringa min älskling klara och fråga om hon vill hitta på något busigt. HARE!

dumma moppe!

vattenhålet -09
(ej badplatsen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0