tävling

ihelgen var det ju hopptävlingar. helgen för mig har väl inte varit så bra, men sådär..
lördag: jag hoppade en LC, som var en A1a (grund först om du är nolla så får du hoppa omhoppning) ja, grunden var väl sisådaär, jag blev ganska dragande i handen och det blev inte ett riktigt bra flyt,men vi nollade. I omhoppningen så skulle jag testa mer på måsse och hoppa snävt och snabbt, vilket vart en katastrof! Hoppade före, hoppade efter, sterssade ihjäl mig och måsse oc allt belv bara bajs..(måsse blev plasserad! 5:a kom han, inte vi, han)
söndag: hoppade en LB A1A. Han kändes mycket bättre igång för skänkeln idag, när jag tryckte fram honom så lyssnade han jätte bra, och samma fast tillbaka. Grunden kändes super! mycket bättre än i LC, och vi nollade. Sen så i omhoppningen så gick det bättre än förra omhoppningen, men tyvärr så bestämde jag mig för att inte kunna styra och inte avnvända ytterskänkeln och vi red förbi hindret.. haha, men måsse var superduktig som alltid !!!

Nu ska jag hem till vanjiii och chilla framför en film:)
JUSTE, jag har beställt bilder från rebecka så det blir bilder från piteå, stöcke och umeå då :) HARE!

2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0